Toimitusehdot

Keopsin verkkokauppa

Verkkokaupasta voit ostaa tuotteita toimitettavaksi Suomeen. Arvonlisävero sisältyy hintoihin. Voit tilata piilolinssejä, joihin sinulla on optikon tai silmälääkärin määrittämä resepti. Hyväksymällä tilaus- ja toimitusehdot vakuutat, että sinulla on resepti tilaamiisi linsseihin. Piilolinssien käytössä ei ole ikärajaa, mutta alle 18-vuotiailla tulee olla huoltajan suostumus tilauksen tekemiseen. Hyväksymällä ehdot vahvistat myös, että sinulla on huoltajan suostumus tilaamiseen. Verkkokauppaostoksista ei ole mahdollista saada opiskelija-alennusta.

Maksu

Maksupalveluntarjoajana verkkokaupassa toimii Svea sekä laskutuksen osalta Walley. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin sekä luottotietojen tarkistukseen. Tilauksen loppusumman näet tilausvahvistuksesta. Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron. Tilatessasi tuotteet laskulla veloitamme 4,99 € laskutuslisän. Lasku toimitetaan sähköpostina. Tilauksen maksuaika on kaksi viikkoa.

Toimitus

Asiakkaana vastaat toimitusosoitteen ajantasaisuudesta ja oikeellisuudesta. Mikäli huomaat virheen tilauksesi toimitusosoitteessa, ota yhteys asiakaspalveluun.

Toimitusmaksu on alk. 3,90 € / tilaus. Kotiintoimituspalvelun tilauksiin toimitusmaksua ei lisätä. Huom! Ahvenanmaalle tilattaessa emme toimita arvonlisäverottomia laskuja.

Piilolinssit ja aurinkolasit pakataan noin 1-6 arkipäivän sisällä, minkä jälkeen tilaus siirtyy valitsemasi kuljetuspalvelun toimitettavaksi ilmoittamaasi osoitteeseen. Silmälasien valmistus kestää arviolta 1-2 viikkoa, jonka jälkeen ne siirtyvät kuljetukseen. Saat tiedon tilauksesi etenemisestä ja saapumisesta, kun lähetys siirtyy valitsemasi kuljetuspalvelun toimitettavaksi. Lähetys toimitetaan n. 5 arkipäivän sisällä siitä, kun paketti on siirtynyt kuljetuspalvelulle.

Valittavana on seuraavat toimitustavat:

- Posti – Pikkupaketti ovelle (3,90 €), joka toimitetaan seurattavana lähetyksenä joko postiluukkuun/ -laatikkoon tai oven taakse.

- Posti – Postipaketti (5,90 €), joka toimitetaan lähimpään noutopisteeseen

- Posti – Kotipaketti (9,90€) 

- Budbee – Budbee-boxiin toimitus (4,90 €)

- Budbee - Kotiinkuljetus (6,90€)

Kun tilaus siirtyy kuljetuspalvelumme toimitettavaksi, saat seurantatunnuksen sähköpostitse.

Palautusoikeus

Kaikilla verkosta tilatuilla tuotteillamme on 30 vuorokauden palautusoikeus ja palautus on maksutonta. Piilolinssejä tilattaessa palautusoikeus koskee vain avaamattomia tuotepakkauksia.  Voit palauttaa tuotteet joko myymälään tai tilauksen yhteydessä valitsemasi kuljetuspalvelun tarjoamien palautusvaihtoehtojen mukaisesti.

Huomioithan, että palautuslomakkeella ei voi vaihtaa palautettua tuotetta uuteen.

Huolehdithan, ettei lasku ehdi erääntyä ennen palautusta. Tilaukseen liittyy aina maksuvelvollisuus.  Perustuu kuluttajasuojalakiin.

Posti:

Lähetä palautuslomake yhdessä tuotteiden kanssa, jotka haluat palauttaa ja liimaa valmiiksi tulostettu palautustarra paketin päälle.

Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen. Pyydä ja säilytä palautuksesta kuitti, jossa on paketin seurantatunnus, jotta pääsemme tarvittaessa seuraamaan lähetystäsi, kunnes paketti on saapunut meille. Näin et ole vastuussa paketista, jos se katoaa kuljetuksessa.

Huom! Jos et käytä mukana saapunutta valmiiksi maksettua palautustarraa, olet vastuussa tuotteista, kunnes ne saapuvat varastollemme.

Postin sijaan voit palauttaa tuotteet myös suoraan myymälään. Huomioithan, että palautuslomake tulee toimittaa silloinkin täytettynä lähetyksen kanssa.

Jos palautat postitse ilman palautustarraa, kirjaa osoitteeksi:

Asiakaspalautus sopimus 645935
Instru Optiikka Oy
PL 7380
00002 HELSINKI

Budbee:

Varaa palautuksen nouto Budbeen omasta sovelluksesta, pakkaa tuotteet vastaavanlaiseen pakkaukseen, jossa lähetys saapui ja varmista, että paketti on suljettu tiiviisti. Budbee huolehtii kaikesta muusta; sinun ei tarvitse tulostaa osoitelappuja. Voit itse valita, ojennatko paketin kuljettajalle käteen vai jätätkö sen ovelle, josta kuljettaja poimii sen häiritsemättä sinua lainkaan.

Tuotepalautuslomake

Reklamaatiot

Korvaamme mahdolliset valmistusvialliset tuotteet uusilla. Tällaisessa tapauksessa ota yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@keops.fi tai käänny myymäläsi puoleen.

Tietosuojaseloste

Henkilötietojen käsittelyyn sekä muuhun tietosuojaselosteeseen voit tutustua tarkemmin täältä.