KEOPS-myymälämme on suljettu toistaiseksi 3.4. alkaen koronavirustilanteesta (COVID-19) johtuen

Julkaistu 06.04.2020

Hyvä asiakkaamme,

olemme seuranneet tilanteen kehitystä päivittäin ja mukauttaneet toimintamallejamme viranomaisohjeiden ja suositusten mukaan. Tavoitteemme on ollut palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin poikkeusolosuhteista huolimatta. Olemme kuitenkin päätyneet sulkemaan myymälämme toistaiseksi 3.4. alkaen. Päätöksen taustalla on asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuus, joka on meille tärkeintä.

Olemme koostaneet tälle sivulle lisätietoa myymälöiden väliaikaiseen sulkemiseen liittyen. Myymälämme ovat kiinni, mutta olemme apunasi siitä huolimatta ja päivitämme ajankohtaisia tietoja sivuillemme säännöllisesti. Pyrimme myös rakentamaan väliaikaisia palvelumalleja vastataksemme asiakkaidemme akuutteihin tarpeisiin myymälöidemme ollessa suljettuina. Yrittäjävetoinen Lasipalatsin myymälämme palvelee toistaiseksi ajanvarauksella, oman yksityisaikasi voit varata myymälän puhelinnumerosta 020 332 985.

Olemme täällä silti apunasi. Verkkokauppamme palvelee normaalisti vuorokauden ympäri.

Pahoittelemme tästä poikkeuksellisesta tilanteesta aiheutuvaa vaivaa ja harmia ja kiitämme sinua ymmärryksestäsi.

Toivottavasti näemme sinut jälleen pian!

Miten palvelemme:

Myymälät

Myymälämme on toistaiseksi suljettu 3.4. alkaen koronavirustilanteesta (COVID-19) johtuen. Yrittäjävetoinen Lasipalatsin myymälämme palvelee toistaiseksi ajanvarauksella, oman yksityisaikasi voit varata myymälän puhelinnumerosta 020 332 985. Verkkokauppa palvelee normaalisti.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee osoitteessa asiakaspalvelu@keops.fi tai puhelimitse numerossa 09-2314 3850. Asiakaspalvelumme palvelee maanantaista perjantaihin klo 9-17. Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilanteesta johtuvaa harmia ja vaivaa ja kiitämme ymmärryksestä.

Verkkokauppa

Verkkokauppamme palvelee normaalisti. Verkkokaupastamme on saatavilla piilolinssejä sekä oheistuotteita.

Mitä sinun on hyvä asiakkaana huomioida:

Olen saanut tekstiviestin, että tilaukseni odottaa noutoa. Enkö nyt saakaan sitä?

Olemme yhteydessä kaikkiin asiakkaisiin, joiden valmiit tilaukset odottavat noutoa myymälästä. Toimitustavasta sovitaan jokaisen asiakkaan kanssa erikseen, jotta saat varmasti tilaamasi tuotteet myymälöiden sulkemisesta huolimatta.

Asioin myymälässä viime viikolla ja minulle kerrottiin, että saan tilaamani lasit Postin noutopisteeseen. Vaikuttaako myymälöiden sulkeminen tähän?

Ei vaikuta. Viikolla 13 muutimme tilausprosessiamme siten, että tuotteiden hinta maksetaan heti tilauksen yhteydessä kokonaisuudessaan. Toimitamme myymälästä tilaamasi silmä- ja aurinkolasit sekä piilolinssit sinulle lähimpään Postin noutopisteeseen (koskee 24.3. jälkeen tehtyjä tilauksia). Kuitti valmiista tuotteista postitetaan sinulle joko sähköpostitse tai kirjepostina toiveesi mukaan. Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan normaalisti verkkokaupan toimitustapojen ja hinnaston mukaisesti.

Uudet kehykseni kaipaavat säätämistä, miten menettelen? Entä linssien osalta?

Olet tervetullut säätämään kehyksiäsi milloin tahansa koronavirustilanteen rauhoituttua. Linsseissämme on 100 % tyytyväisyystakuu. Olemme pidentäneet linssien tyytyväisyystakuuta koronavirustilanteen vuoksi. Takuu on nyt voimassa aina 31.8.2020 asti 1.3.2020 jälkeen tilatuissa silmä- ja aurinkolaseissa voimakkuuksilla.

Minulla on akuuttia asiaa silmälääkärilleni, miten toimin?

Olemme sulkeneet myymälämme, mikä vaikuttaa myös tiloissamme työskentelevien silmälääkäreiden vastaanottoihin. Mikäli sinulla on akuutti vaiva tai esim. tarve uusia resepti, niin neuvomme olemaan yhteydessä omaan terveysasemaasi tai lähimpään keskus- tai yliopistolliseen sairaalaan. Tiedotamme nettisivuillamme sitten kun tilanne on normalisoitunut ja ajat taas varattavissa.

Myymälästä on luvattu soittaa minulle tutkimustuloksistani? Mitä kautta saan tiedon myymälöiden ollessa kiinni?

Myymälöistämme ollaan yhteydessä asiakkaisiin, joilla on sovittuja aikoja tai muuten keskeneräisiä palvelutapahtumia.Jos sinuun ei olla oltu yhteydessä keskiviikkoon 8.4.2020 mennessä voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme palvelee osoitteessa asiakaspalvelu@keops.fi tai puhelimitse numerossa 09-2314 38 50. Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe 9-17, la-su suljettu. Puhelun hinta on paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu.

Akuutti palvelu?

Jos sinulla on kiireellinen tarve uusille laseille, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme palvelee osoitteessa asiakaspalvelu@keops.fi tai puhelimitse numerossa 09-2314 38 50. Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe 9-17, la-su suljettu. Puhelun hinta on paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu. Akuuttien silmälääkärin arviota tai hoitoa vaativien vaivojen osalta neuvomme olemaan yhteydessä omaan terveysasemaasi tai lähimpään keskus- tai yliopistolliseen sairaalaan.

Kuinka kauan myymälät ovat kiinni? Olen varannut ajan, pitääkö minun perua se?

Myymälämme ovat kiinni toistaiseksi. Myymälöistämme ollaan yhteydessä kaikkiin asiakkaisiimme, joilla on varattuja aikoja lähitulevaisuudessa.

Onko piilolinssien käyttö turvallista koronavirustilanteen aikana?

Piilolinssien käyttö korona (Covid-19) pandemian aikana huolestuttaa monia. Tällä hetkellä piilolinssien ohjeiden mukaisella käytöllä ei ole havaittu suurentunutta riskiä sairastua tai levittää koronatartuntaa. Piilolinssien käyttö oireettomana on edelleen turvallista. Jos koet minkäänlaisia sairastumisen merkkejä, piilolinssien käyttö kannattaa lopettaa, kuten normaalitilanteissakin. Mikäli käytät uudelleenkäytettäviä piilolinssejä (kovia, pehmeitä, kuukausi- viikko-, tai jatkuvakäyttöisiä piilolinssejä) älä käytä enää samaa paria, jonka otit käyttöösi ennen sairastumista. Pandemian sekä normaalitilanteessakin kertakäyttöiset piilolinssit ovat turvallisin vaihtoehto. Muista noudattaa aina optikkosi tai silmälääkärisi ohjeita piilolinssien käytön suhteen. Piilolinssien valmistusolosuhteet ovat steriilit kaikissa työvaiheissa, joten piilolinssien välityksellä ei ole mahdollista sairastua. Mikäli sinua askarruttaa oma tilanteesi, ole yhteydessä meihin.